عکس های سارا بهرامی و خانوادش+بیوگرافی
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های سارا بهرامی Sara bahrami و خانوادش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی سارا بهرامی

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی (زادهٔ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است

وی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

او که در در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»] «هم‌هوایی»، «مخمصه» و… بازی کرده است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

وی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد.

سارا بهرامی در یک خانواده ۶ نفره متولد شد او دو خواهر و یک برادر دارد و  زمانی که ۹ سال سن بیشتر نداشت پدرش او را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان ثبت نام کرد از همان جا انگیزه بازیگری در وجودش شکل گرفت تا این که در دانشگاه به رشته تئاتر پرداخت و بعد از آن از سال ۸۵ در تهران نقش های کوچکی ایفا کرد تا این که با بازی در سریال پروانه  و بازی در مقابل حامد کمیلی به خوبی درخشید .سارا بهرامی با بازی در سریال پرده نشین در نقش مائده دوباره در مقابل حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت ولی این بار بازی در مقابل بزرگانی همچون فرهاد آئیش,هومن برق نورد,ویشکا آسایش و ….. تجربه بزرگی را در کارنامه هنری بهرامی رقم زد.





:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: